Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 4

Deze Masteropleiding is gericht op het opleiden van professionals zodat ze in staat zijn om een volledige e-commerce initiatief, gericht op producten of diensten, te ontwerpen, te plannen en te managen.
Deze 4 Modules in E-commerce zijn ontwikkeld voor jou, of je nu een goed idee hebt voor een Internet start-up of als je je carrière in deze richting wilt vormgeven.
Er is dus geen eerdere ervaring nodig. Door gebruik te maken van een klant-vraag-gericht curriculum, krijg je een goede technische basis gericht op begrijpen, selecteren, implementeren en managen van de verschillende technieken die nodig zijn om een goede online business te starten en biedt ook mogelijkheden om basis business vaardigheden te oefenen, zoals marktonderzoek, bedrijfsanalyse en leidinggeven..

De vierde module bestaat uit 2 onderwerpen
User Experience
Werken in een team, u leert hoe u de gebruikersbehoeften gaat beschrijven, U leert het ontwikkelen de interface voor een mobiele applicatie om in die behoeften te voorzien, u maakt een prototype van de interface met zowel lage als hoge betrouwbaarheid, gedrag en “usability” testen, en herhalen om het interactie ontwerp te verbeteren.
Sluitstuk e-business-site Project
Werken in een team, zul je maken en uitvoeren van een plan voor uw eigen online e-business-site. Patroon na belangrijkste processen gebruikt in het programma, zult u een business plan, het ontwerp creëren en te bouwen webpagina's om te adverteren en transacties van uw bedrijf, en optimaliseren van uw interface voor zoekmachine ranking (SEO). U zult ook gebruikerservaring testen uit te voeren, en dan presenteer uw resultaten aan het hogere management of investeerders.


Opzet

Deze cursus past de "Story Centered Curriculum" methodologie toe. Het idee achter de Story-Centered Curriculum (SCC) is dat een goed curriculum zou moeten bestaan uit een verhaal waarin studenten een belangrijke rol spelen (bijvoorbeeld VP van informatiebeveiliging bij een financiële dienstverlener). De rollen zijn die de afgestudeerde van een dergelijk programma eigenlijk zou kunnen nemen in het echte leven. Ondersteunende materialen en middelen zijn aanwezig en experts en mentoren zijn beschikbaar om vragen te beantwoorden. Zij wijzen studenten in de juiste richting indien dit noodzakelijk is.


Examen

Toetsing: Schriftelijke toetsen en Praktische opdrachten
Certificering:15 punten volgens het European Credit Transfer System (ECTS) Master


 Perceel: 4


Perceel

Management en Leidinggeven

Opleiding

Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 4

Opleider




Opleidingsduur

30 dagdelen

Prijsopbouw *

Opleidingsprijs € 2.750,00
 
Sectorplan subsidie (50%) € 1.375,00
Administratiekosten € 60,00
Kosten CA-ICT (10%) € 275,00
Netto Sectorplan bijdrage € 1.040,00


* Genoemde bedragen zijn exclusief
BTW en gelden per deelname