Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 2

Deze Masteropleiding is gericht op het opleiden van professionals zodat ze in staat zijn om een volledige e-commerce initiatief, gericht op producten of diensten, te ontwerpen, te plannen en te managen.
Deze 4 Modules in E-commerce zijn ontwikkeld voor jou, of je nu een goed idee hebt voor een Internet start-up of als je je carrière in deze richting wilt vormgeven.
Er is dus geen eerdere ervaring nodig. Door gebruik te maken van een klant-vraag-gericht curriculum, krijg je een goede technische basis gericht op begrijpen, selecteren, implementeren en managen van de verschillende technieken die nodig zijn om een goede online business te starten en biedt ook mogelijkheden om basis business vaardigheden te oefenen, zoals marktonderzoek, bedrijfsanalyse en leidinggeven..
De tweede module bestaat uit 2 onderwerpen
Elektronische betalingen, Prijsbepaling en Beveiliging
eBusiness vereist e-betaling in verschillende vormen (zoals credit card, bankoverschrijving, ACH, Paypal, etc). U onderzoekt de voor-en nadelen, alsmede de complexiteit van elke grote e-betaalmethode. Vervolgens leert u over de veilige protocollen en coderingen waarover financiële transacties gebeuren op het web. Tot slot zult u analyseren hoe u de juiste prijsstelling algoritmisch vastlegd. Juiste prijsstelling kan succes op de markt of falen opleveren, vooral in e-commerce, waar de prijzen snel kunnen veranderen in antwoord op de vraag, de concurrentie prijzen, seizoensinvloeden, en andere factoren kunnen dit bepalen.
Search Engine Optimization
Leer hoe u een website opnieuw kan herontwerpen, zodat het hoog scoort in zoekmachines op verwachte vragen van potentiële klanten. U oefent met het in de praktijk inzetten van technieken met betrekking tot sleutelwoord selectie, sleutelwoord plaatsing, aanpassingstechnieken voor web-site-inhoud en andere optimalisatie methoden, en zal de resultaten evalueren door het uitvoeren van een zoekmachine test.


Opzet

Deze cursus past de "Story Centered Curriculum" methodologie toe. Het idee achter de Story-Centered Curriculum (SCC) is dat een goed curriculum zou moeten bestaan uit een verhaal waarin studenten een belangrijke rol spelen (bijvoorbeeld VP van informatiebeveiliging bij een financiële dienstverlener). De rollen zijn die de afgestudeerde van een dergelijk programma eigenlijk zou kunnen nemen in het echte leven. Ondersteunende materialen en middelen zijn aanwezig en experts en mentoren zijn beschikbaar om vragen te beantwoorden. Zij wijzen studenten in de juiste richting indien dit noodzakelijk is.


Examen

Toetsing: Schriftelijke toetsen en Praktische opdrachten
Certificering:15 punten volgens het European Credit Transfer System (ECTS) Master


 Perceel: 4


Perceel

Management en Leidinggeven

Opleiding

Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 2

Opleider




Opleidingsduur

30 dagdelen

Prijsopbouw *

Opleidingsprijs € 2.750,00
 
Sectorplan subsidie (50%) € 1.375,00
Administratiekosten € 60,00
Kosten CA-ICT (10%) € 275,00
Netto Sectorplan bijdrage € 1.040,00


* Genoemde bedragen zijn exclusief
BTW en gelden per deelname