Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 1

Deze Masteropleiding is gericht op het opleiden van professionals zodat ze in staat zijn om een volledige e-commerce initiatief, gericht op producten of diensten, te ontwerpen, te plannen en te managen.
Deze 4 Modules in E-commerce zijn ontwikkeld voor jou, of je nu een goed idee hebt voor een Internet start-up of als je je carrière in deze richting wilt vormgeven.
Er is dus geen eerdere ervaring nodig. Door gebruik te maken van een klant-vraag-gericht curriculum, krijg je een goede technische basis gericht op begrijpen, selecteren, implementeren en managen van de verschillende technieken die nodig zijn om een goede online business te starten en biedt ook mogelijkheden om basis business vaardigheden te oefenen, zoals marktonderzoek, bedrijfsanalyse en leidinggeven..

De eerste module bestaat uit 1 onderwerp
Web-gebaseerde Marktplaats
Het spelen van de rol van de nieuw aangenomen leden van een e-commerce team, Hier zul je beginnen met het analyseren van de elektronische marktplaats, met inbegrip van het nationale en internationale bereik en de technische en zakelijke componenten die nodig zijn om zaken te doen via het web. Dan krijg je een inzicht in hoe duurzame web-based business te ontwerpen te bouwen, zowel product-based en service-based, inclusief de wijze waarop een ROI analyse uit te voeren, pro forma financials, en go-to-market strategieën. Tenslotte zal je je focus verschuiven van de belangrijkste bedrijfs factoren binnen de technische aspecten van de e-commerce omgeving als je moderne HTML en CSS gebruiken om een aantrekkelijke informatieve website op basis van eisen van de klant te creëren.


Opzet

Deze cursus past de "Story Centered Curriculum" methodologie toe.
Het idee achter de Story-Centered Curriculum (SCC) is dat een goed curriculum zou moeten bestaan uit een verhaal waarin studenten een belangrijke rol spelen (bijvoorbeeld VP van informatiebeveiliging bij een financiële dienstverlener). De rollen zijn die de afgestudeerde van een dergelijk programma eigenlijk zou kunnen nemen in het echte leven. Ondersteunende materialen en middelen zijn aanwezig en experts en mentoren zijn beschikbaar om vragen te beantwoorden. Zij wijzen studenten in de juiste richting indien dit noodzakelijk is.


Examen

Toetsing: Schriftelijke toetsen en Praktische opdrachten
Certificering:15 punten volgens het European Credit Transfer System (ECTS) Master


 Perceel: 4


Perceel

Management en Leidinggeven

Opleiding

Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 1

Opleider




Opleidingsduur

30 dagdelen

Prijsopbouw *

Opleidingsprijs € 2.750,00
 
Sectorplan subsidie (50%) € 1.375,00
Administratiekosten € 60,00
Kosten CA-ICT (10%) € 275,00
Netto Sectorplan bijdrage € 1.040,00


* Genoemde bedragen zijn exclusief
BTW en gelden per deelname