Data Analytics – Klantvoorkeuren en winst voorspellen

Deze training is gericht op het aanreiken van hands-on ervaring met voorspellende modellen. Als data analyst hoe je voorspellingen doet over winstgevenheid van producten en adviseer je welke wel en niet voor online verkoop geschikt zijn. Je bouwt een model waarmee effecten van merk karakteristieken zich verhouden tot klant karakteristieken.


Opzet

Deze cursus past de "Story Centered Curriculum" methodologie toe.
Het idee achter de Story-Centered Curriculum (SCC) is dat een goed curriculum zou moeten bestaan uit een verhaal waarin studenten een belangrijke rol spelen (bijvoorbeeld VP van informatiebeveiliging bij een financiële dienstverlener). De rollen zijn die de afgestudeerde van een dergelijk programma eigenlijk zou kunnen nemen in het echte leven. Ondersteunende materialen en middelen zijn aanwezig en experts en mentoren zijn beschikbaar om vragen te beantwoorden. Zij wijzen studenten in de juiste richting indien dit noodzakelijk is.


Examen

Toetsing: Schriftelijke toetsen en Praktische opdrachten
Certificering: 6 punten volgens het European Credit Transfer System (ECTS).


 Perceel: 1


Perceel

Technische ICT Opleidingen

Opleiding

Data Analytics – Klantvoorkeuren en winst voorspellen

Opleider




Opleidingsduur

12 dagdelen

Prijsopbouw *

Opleidingsprijs € 2.000,00
 
Sectorplan subsidie (50%) € 1.000,00
Administratiekosten € 60,00
Kosten CA-ICT (10%) € 200,00
Netto Sectorplan bijdrage € 740,00


* Genoemde bedragen zijn exclusief
BTW en gelden per deelname